Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2008

ΛΑΘΟΣ ΣΤΗ ΝΙΟΣΤΗ

Έψαξα για σένα κάποτε

Θέλησα, έτσι,

για δεύτερη φορά να σου μιλήσω

Ξαναβρήκα την ελπίδα και έτρεξα,

πορεύτηκα στα αγκάθια

να χωθώ στην αγκαλιά σου.

Όμως,

ανακάλυψα την αδιαφορία

να σπινθηρίζει στο βλέμμα σου,

την ειρωνεία να κολυμπά

στην λίμνη των ματιών σου.

Ήταν μια λαθεμένη πορεία, μια φαντασίωση.

Το ψέμα που αποκαλύφθηκε

έδειξε το μέγεθος του ονείρου,

που όψιμα διαλύθηκε.

Αυτό που μου έμεινε,

τα αγκάθια του δρόμου μου

η προσδοκία

και μια γεύση γλυφή στη ψυχή μου.

Τουλάχιστον! Πρώτα υπήρχες στα εσώψυχα μου

ήταν κινητήριος δύναμη η προσμονή.

Τελικά, η απομυθοποίηση σου σφάλμα.

Σφάλμα απύθμενο, απογύμνωσε τη φαντασία μου.


ΔΗΜΗΤΡΗΣ 20/04/2002

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΚΕΨΗ ΠΑΡΑΝΟΪΚΆ ΗΛΙΘΙΑ ΑΛΛΑ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ

        Ύστερα από τόσα πολλά φάουλ απορώ που δεν έγινε πέναλτι. Όχι με την ποδοσφαιρική έννοια  και την ανάλογη βραχνάδα, βεβαίως, α...