Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2008

ΖΩΗ ΜΟΥ

Δεν χρειάζεται να σε κοιτάξω
για να δω στα μάτια σου πως μ' αγαπάς
Δεν χρειάζεται να αισθανθώ
τα κύματα της σκέψης σου
για να το καταλάβω
Δεν χρειάζεται να να αγγίξω το κορμί σου
για να γνωρίζω
πως καίγεται από επιθυμία
πως συνταράσσεται ολόκληρο
από πόθο
Δεν χρειάζεται γιατί ξέρω
Είναι έμφυτη μέσα μου αυτή η γνώση
τρέφεται από την αγάπη μου
ζει μέσα από αυτό που εγώ νιώθω
Ένας χείμαρρος τρυφερών συναισθημάτων
που μεγαλώνει, γιγαντώνεται καθημερινά

τραντάζει συθέμελα το είναι

του εσωτερικού μου κόσμου

και ανοίγει μια δίοδο στη ψυχή σου

Δεν χρειάζεται να καταλάβω οτιδήποτε

γιατί εσύ είμαι ΕΓΩ



ΔΗΜΗΤΡΗΣ 10/9/2008

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΚΕΨΗ ΠΑΡΑΝΟΪΚΆ ΗΛΙΘΙΑ ΑΛΛΑ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ

        Ύστερα από τόσα πολλά φάουλ απορώ που δεν έγινε πέναλτι. Όχι με την ποδοσφαιρική έννοια  και την ανάλογη βραχνάδα, βεβαίως, α...