Θέλω να διδάξω
τη γνώση να μεταδώσω
μια λάβα που κοχλάζει
συσσωρευμένη μέσα μου
και μου ματώνει το μυαλό.
Ψάχνω διέξοδο να βρω
να ηρεμήσω
Μα κάτι δεν πάει καλά
αδιέξοδο το μονοπάτι
ο κόσμος αδιάφορος
με προσπερνάει
Μα γιατί δεν καταλαβαίνει;
το αφήνω!
Δεν είμαι εγώ αυτός που θα τον σώσει
Προσπαθώ να μάθω
εγώ τουλάχιστον, σοφότερος να γίνω
μα που είναι ο άνθρωπος
να με διδάξει;
Μοιάζει του Σίσυφου μαρτύριο
σταλμένο απ' τους Θεούς
για να με τιμωρήσουν
Έχω ανάγκη να διδάξω
όμως άνθρωπος να μ' ακούσει δεν υπάρχει
μα πάλι όταν να μάθω προσπαθώ
άφαντος ο σοφός, κρυμμένος στο βουνό του
Απελπισμένος ρωτώ γιατί;
Θεοί!
Τι λάθος κάνω;
Ποια είναι η παγίδα;
ΔΗΜΗΤΡΗΣ 6/03/2011
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου